dijous, 15 de desembre de 2011

Caçadora de somnis

En jornades com avui percebo que cada dia ens hi juguem el futur. I m'angoixo perquè penso en la incapacitat de controlar-ho tot. Però dins meu hi ha totes les vegades que he tornat a començar després de caure més o menys avall. I em dic que tot té solució menys la mort.

Ahir buscava una característica universal dels humans, i no sé com no hi vaig caure immediatament, però unes hores després ho vaig tenir clar: la Por. Heu sentit mai una por insistent, corsecant, que et fa plorar de ràbia i no et deixa dormir? Jo sí. I en algun moment la por us ha fet passar de llarg per no enfrontar-vos a alguna cosa? Us ha fet fer alguna bestiesa? Sens dubte, a mi sí.

Necessito una persona que interpreti somnis, perquè jo puc fer-ho però em traeixo a mi mateixa. Què deu voler dir quan en un somni algú a qui no tens massa simpatia (sincerament, amb el cor a la mà), perquè entre altres coses odies l'entorn en què viu, et diu que no només et vol com a amiga? M'he quedat parada: tot això és dins el meu cap? Però em sembla que ho he somiat perquè avui em toca escollir si la meva trajectòria vital s'acostarà o no a aquell entorn que odio.

Res, que els somnis ho diuen tot. Digue'm què somies i et diré què et preocupa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada