dijous, 9 de febrer de 2012

Feliç

Avui estic feliç per primer cop en uns quants dies! Resulta que m'he saltat unes classes que tenia (el cert és que ahir em vaig trobar fatal i avui al matí encara me'n trobava), i he tingut unes hores per fer el que he volgut. De fet, encara ho estic fent. Res impedeix que estigui feliç: ho estic encara que hagi ensopegat una merda d'ordinador (amb perdó) a la biblioteca que no li funciona l'entrada dels auriculars, i per tant no puc escolar música. I això em dol molt perquè la música la necessito per sobreviure. I res, estic pensant d'anar a fer turisme per aquesta ciutat tan maca que es diu Barcelona. Ja veurem si avui o un altre dia. I a sobre fa sol! És que si ens queixem és per pur vici...

2 comentaris:

  1. :)
    La música també m'és indispensable per sobreviure!
    "I a sobre fa sol!" ja ja ja! :D

    ResponElimina
  2. Moltes vegades ens queixem per vici sense valorar tot el que tenim:) Si t'agrada la literatura passa't pel meu blog http://artdeescriure.blogspot.com/ :)

    ResponElimina