dilluns, 6 de febrer de 2012

Maleducats sota les pedres

Farta. Estic farta de la gent maleducada que et dóna cops al transport públic o pel carrer i ni tan sols es discupa. Farta dels que van carregats amb objectes de tot tipus i es pensen que això els dóna dret a fer-te apartar tant sí com no. Farta de la gent que s'aprofita de tot i de tothom. M'espatllen el dia, i ja en tinc prou. I pobre de mi si me'ls miro amb mala cara... perquè tendeixen a riure-se'n o a passar-ne olímpicament. Res, que se'ls ha de combatre amb ironia i humor. I, sobretot, que mai, mai, mai em vegin a punt de petar. Merda de gent estúpida i egoista. Aplicaré el nothing wrong with feeling good (o alguna cosa per l'estil), és a dir, respirar profundament uns cinc cops i sentir que el meu interior està al seu lloc i no s'altera més del compte.

1 comentari: