diumenge, 4 de març de 2012

Diumenge


Diumenge al migdia. M’he llevat tard i de mal humor. M’han saltat algunes llàgrimes necessàries per treure una ràbia cega que de cop s’ha acumulat i ha desembocat en una escalada que he parat a temps amb la força de la raó i de la voluntat. Prova superada. Ara estic escoltant bona música. Aviat esmorzaré (encara no ho he fet!).

Ahir vaig anar a un sopar d’aniversari. Vam sortir tard del restaurant, jo badallava que donava gust, estava cansada i encara tenia mitja hora de cotxe cap a casa. Però em vaig quedar una estona més i vam anar en un bar per passar-hi unes horetes. Al final vaig marxar, i vaig deixar els que continuaven la marxa asseguts i bevent.
Vaig tastar una situació molt agradable. Vaig ser sincera amb un noi que dies enrere va fer un comentari rude i intransigent a una altra persona molt propera a mi, i vaig aconseguir dir-li amb bon humor, d’una manera no gens tallant ni emprenyada. Em pensava que mai seria capaç d’això. La meva assertivitat està millorant? Sens dubte, sí!
Vaig a beure’m alguna cosa calenta, segurament lleteta, que tinc el coll malalt, irritat, i si no em cuido aviat tindré angines.
A la tarda tinc visita familiar. De fet, ja he començat a respirar fondo pel que pugui passar. La família és gran, mai saps on arriben els seus tentacles, i complicada. Que Déu ens agafi confessats!
Demà tornar-hi, a llevar-se d’hora i mirar d’estar atenta i amb energia per aprofitar al cent per cent tot el que m’ensenyen i tot el que m’envolta.

4 comentaris:

  1. Això de l'assertivitat m'ha agradat, crec que jo no en tinc gaire. :(

    ResponElimina
  2. Et desitjo una bona setmana, Núria, amb il·lusió i energia!
    Segur que tot anirà bé!

    ResponElimina
  3. Gerònima: Jo tampoc en tinc gaire, ja l'anirem guanyant amb el temps ;-)
    Glòria: Moltes gràcies, ets un sol!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ui, m'aquest post m'ha recordat el curs de Mediació i orientació personal que he fet enguany a l'institut, ser assertius ens estalvia malsentesos. M'agrada l'optimisme que traspua del teu text, endavant, guapa i cuida't el coll

      Elimina