divendres, 20 d’abril de 2012

La vida és bonica, però a vegades complicada

A vegades desitjo coses amb moltes ganes, però no em plantejo que si succeissin, sorgiria sempre algun problema. Danys col·laterals. O no tant col·laterals. Quan una persona està a punt per fer realitat els seus somnis? Sens dubte, quan és prou madura. Si fos més madura potser no desitjaria tantes coses que em passen per davant, com qui no vol la cosa, i jo les vull caçar.

Necessito omplir l'esperit de sensacions positives. Em costa percebre-les amb tranquil·litat, assaborir-les. Em costa centrar-me en una sola cosa. Penso en moltes sensacions que tinc al llarg del dia, però em costa tant plasmar-les en paraules...

Demano tolerància i respecte per a tothom. També per a mi. Em sento jutjada per les aparences. Sento mirades clavades en mi, i no sé de què són. Penso que algunes són de por, por a la diferència. Por a tenir defectes i a mostrar-los.

La vida és bonica, però a vegades complicada.

1 comentari:

  1. Núria, et llegeixo i sembla que em veig reflexada en el teu mirall. Parles de la maduresa (no creus que el fet de plantejar-t'ho, de veure-ho, ja porta implícita la condició de ser-ho?), quan dius: "necessito omplir l'esperit de sensacions positives" em recordo a mi mateixa, l'altre dia, al metro, escrivint al bloc de notes del mòbil: "necessito alguna cosa que m'encisi", dius també: "em costa percebre les coses amb tranquil.litat" i jo et responc amb la mà al cor que el camí més bonic per a començar a fer-ho és apropar-se a la naturalesa i deixar que et guii, sense els estímuls falsos de la ciutat. Tens tot el dret a demanar tolerància. Núria: és possible que les mirades que et sents clavades i que no saps de qui són, siguin només teves? Vols dir que no ets tu la que es jutja més durament?
    No et conec però el teu text em transmet valentia i força. Et saps diferent. Només marca't un camí per apropar-te als somnis, als teus.
    Uff, com m'he enrrotllat, ho sento!

    Felicitats per l'atreviment. No tothom és capaç de mostrar tanta sinceritat en un text.
    Abraçada!

    ResponElimina